Zobrazeno 1 - 10
of 81
pro vyhledávání: '"Jacob, Florence"'
Autor:
Rivière, Jean-Philippe1 (AUTHOR) riviere-jp@univ-nantes.fr, Jacob, Florence2 (AUTHOR), Girard, Aurélie2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Management. Sep2024, Vol. 40 Issue 11/12, p968-995. 28p.
Autor:
Erhel, Séverine, Drouard, Joeffrey, Jacob, Florence, Lumeau, Marianne, Suire, Raphaël, Gonthier, Corentin
Publikováno v:
In Computers in Human Behavior April 2024 153
Autor:
Jacob, Florence
La réponse immunitaire des plantes dépend entièrement du système immunitaire inné. La perception extracellulaire de motifs moléculaires conservés associés aux pathogènes/microbes (P/MAMP) par des récepteurs de reconnaissance de motifs molé
Externí odkaz:
http://www.theses.fr/2016SACLE007/document
Autor:
Munakata, Ryosuke, Olry, Alexandre, Takemura, Tomoya, Tatsumi, Kanade, Ichino, Takuji, Villard, Cloé, Kageyama, Joji, Kurata, Tetsuya, Nakayasu, Masaru, Jacob, Florence, Koeduka, Takao, Yamamoto, Hirobumi, Moriyoshi, Eiko, Matsukawa, Tetsuya, Grosjean, Jérémy, Krieger, Célia, Sugiyama, Akifumi, Mizutani, Masaharu, Bourgaud, Frédéric, Hehn, Alain, Yazaki, Kazufumi
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2021 Apr . 118(17), 1-9.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27040236
Autor:
Morcillo, Fabienne, Vaissayre, Virginie, Serret, Julien, Avallone, Sylvie, Domonhédo, Hubert, Jacob, Florence, Dussert, Stéphane
Publikováno v:
In Food Chemistry 15 December 2021 365
Autor:
Jacob, Florence1 (AUTHOR) florence.Jacob@univ-nantes.fr, Pez, Virginie2 (AUTHOR), Volle, Pierre3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Strategic Marketing. Jul2023, Vol. 31 Issue 5, p961-982. 22p. 2 Diagrams, 3 Charts.
Publikováno v:
IEEE Transactions on Engineering Management; 2024, Vol. 71 Issue: 1 p12037-12052, 16p
Publikováno v:
IEEE Transactions on Engineering Management
IEEE Transactions on Engineering Management, In press, ⟨10.1109/TEM.2022.3155996⟩
IEEE Transactions on Engineering Management, In press, ⟨10.1109/TEM.2022.3155996⟩
International audience; To meet grand challenges, organizations must rethink how they establish their objectives and processes in a more sustainable way. Social innovation is seen as a very promising way to respond to this call. Nevertheless, social
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.