Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Jackson Lane"'
Publikováno v:
Impulse: The Premier Undergraduate Neuroscience Journal (2022)
Over 50% of patients are resistant to current treatments for depression. With a lifetime prevalence of 20.6% among US adults, it is evident that the present understanding of major depressive disorder is limited, and current experimental methods are i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/80a6d889f2cc43d890ffaa293bfc67c7
Autor:
Otto, Jackson Lane
A student’s education should be reflective of the innovative and progressive nature of the professional world. While innovation was previously viewed as an economic driver or technological concept in the 20th century, modern times have innovation p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0b70e40d5db272e8c2ae22093f60a50d
Dissertation/ Thesis
Autor:
Jackson Lane Otto (12501742)
A student’s education should be reflective of the innovative and progressive nature of the professional world. While innovation was previously viewed as an economic driver or technological concept in the 20th century, modern times have innovation p
Autor:
Borchersen, Knud A., Krueger, Kathleen, Garabedian, Charles H., Richards, Michael, Jackson, Lane, Herold, Persis Joan, Boatman, Janet, Gregoriades, Athanasia, Elam, Kathleen, Caldwell, Janet H., Vail, Judy
Publikováno v:
The Arithmetic Teacher, 1991 Sep 01. 39(1), 2-45.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41194893
Autor:
Carletta Jackson-Lane, Rachel Loewy, Robert Bennett, Melissa Moore, Alma Jackson, Michael Gause, Demian Rose, Kate V. Hardy
Publikováno v:
Early Intervention in Psychiatry. 5:366-374
Aim To describe the development of a sustainable community early psychosis program created through an academic–community partnership in the USA to other parties interested in implementing early psychosis services founded upon evidence based practic
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.