Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Jackson, Kathy L."'
Autor:
Raoufi, Kamyar, Haapala, Karl R., Jackson, Kathy L., Kim, Kyoung-Yun, Kremer, Gül E. Okudan, Psenka, Carolyn E.
Publikováno v:
In Procedia Manufacturing 2017 10:1097-1108
Autor:
Keiler, Kenneth C.1 kkeiler@psu.edu, Jackson, Kathy L.2, Jaworski, Leslie3, Lopatto, David3, Ades, Sarah E.1 ades@psu.edu
Publikováno v:
PLoS Biology. 3/21/2017, Vol. 15 Issue 3, p1-8. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jackson, Kathy L., Ramsay, Crystal M.
Publikováno v:
In Unplugging the Classroom 2017:47-58
Publikováno v:
International Journal on Interactive Design & Manufacturing; Mar2019, Vol. 13 Issue 1, p89-98, 10p
Publikováno v:
Journal of Integrated Design & Process Science; 2017, Vol. 21 Issue 2, p61-78, 18p
Autor:
Psenka, Carolyn E., Kyoung-Yun Kim, Okudan Kremer, Gül E., Haapala, Karl R., Jackson, Kathy L.
Publikováno v:
Journal of Integrated Design & Process Science; 2017, Vol. 21 Issue 2, p3-20, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aboelzahab, Asem F., Alley-Young, Gordon, Cataline, Jodi, D'Angelo, Dana C., Fasella, Elisabetta, Garrison, Kevin, Grodziak, Eileen M., Jackson, Kathy L., Kackley-Dutt, Karen E., Kelly, Jean P., Kienzle, Jennifer, Koutropoulos, Apostolos, Lee, Mark J.W., Liu, Juhong C., Liu, Thomas J., Mabrey, Paul E., III, Mahalingam, Madhu, Miller, Ellie, Moitra, Karobi, Monroe, Claire, Nikolic, Sasha, Olimpo, Jeffrey T., Ramsay, Crystal M., Ritz, Christian H., Rufo, Jacquelyn R., Scheckelhoff, Carrie, Shamburg, Christopher, Simmons, Emilee L., Smith, Jeffrey P., Stearns, Susan A., Tyree, Tia C.M.
Publikováno v:
In Unplugging the Classroom 2017:xi-xii