Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"Jaccard, Evrim"'
Autor:
Jaccard, Evrim, Seyssel, Kévin, Gouveia, Alexandre, Vergely, Catherine, Baratali, Laila, Gubelmann, Cédric, Froissart, Marc, Favrat, Bernard, Marques-Vidal, Pedro, Tappy, Luc, Waeber, Gérard
Publikováno v:
In eClinicalMedicine June 2022 48
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mitchell, Sharon, Jaccard, Evrim, Schmitz, Felix Michael, von Känel, Elianne, Collombet, Prune, Cornuz, Jacques, Waeber, Gérard, Guessous, Idris, Guttormsen, Sissel
Additional file 1. Supplementary File 1. Research questionroute. Supplementary File 2. References used todevelop the proposed learning objectives. Supplementary File 3. Patient cases. Supplementary File 4. List of learningobjectives discussed, and ra
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::53f6dfc9b83ee39d9046877d8d70e583
Autor:
Mitchell, Sharon, Jaccard, Evrim, Schmitz, Felix, Collombet, Prune, Cornuz, Jacques, Waeber, Gerard, Guessous, Idris, Guttormsen, Sissel
Publikováno v:
Jahrestagung der Gesellschaft für Medizinische Ausbildung (GMA); 20210916-20210917; Zürich, Schweiz; DOCP050 /20210915/
Question/objectives: Training programmes for continuing professional development (CPD) are often implemented based on the perceived needs of experts [ref:1], without support of conceptual frameworks [ref:2]. Needs assessment is broadly under-used and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7f1d96973c4479a744c4403187bbb041
Autor:
Mitchell, Sharon, Jaccard, Evrim, Cardinaux, Regula, Collombet, Prune, Cornuz, Jacques, Waeber, Gérard, Guessous, Idris, Guttormsen, Sissel
Publikováno v:
Proceedings of the IADIS International Conference on Cognition & Exploratory Learning in Digital Age; 2020, p359-364, 6p
Autor:
Bulat, Natasa1, Jaccard, Evrim1, Peltzer, Nieves1, Khalil, Hadi1, Yang, Jiang-Yan1, Dubuis, Gilles1, Widmann, Christian1 Christian.Widmann@unil.ch
Publikováno v:
PLoS ONE. 2011, Vol. 6 Issue 7, p1-11. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.