Zobrazeno 1 - 10
of 73
pro vyhledávání: '"Jaarsma, A.D.C."'
Publikováno v:
In Educational Research Review November 2022 37
Autor:
Mannetje, 't, J.E.M.M. (Jolise), Heijne-Penninga, M. (Marjolein), Mastenbroek, N.J.J.M. (Nicole), Wolfensberger, M.V.C. (Marca), Jaarsma, A.D.C. (Debbie)
This study was explorative in nature and aimed at in-depth understanding of the personal resources students use to reach self-defined success. To gain an in-depth understanding of personal resources that benefit students’ performance in the demandi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::f2ca16f8a97e7912a353f5db7a222139
https://resolver.saxion.nl/display_details/89B4ECEF-3C30-43F2-8777AABFF3977589
https://resolver.saxion.nl/display_details/89B4ECEF-3C30-43F2-8777AABFF3977589
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Background The achievement goal theory defines two major foci of students’ learning goals (1) primarily interested in truly mastering a task (mastery orientation), and (2) striving to show ones competences to others (performance orientation). The p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::fc9fc2e617290a7d647cc0764148b09c
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/343118
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/343118
Autor:
Kool, A., Mainhard, M.T., Brekelmans, J.M.G., van Beukelen, P., Jaarsma, A.D.C., Leerstoel van Tartwijk, Leerstoel van Gog, Leerstoel Brekelmans, LS onderwijskwaliteit, Education and Learning: Development in Interaction
Publikováno v:
BMC Medical Education
BMC Medical Education, 16:100. BMC
BMC Medical Education, 16(100), 1. BioMed Central
BMC Medical Education, 16:100. BMC
BMC Medical Education, 16(100), 1. BioMed Central
Background: The achievement goal theory defines two major foci of students' learning goals (1) primarily interested in truly mastering a task (mastery orientation), and (2) striving to show ones competences to others (performance orientation). The pr
Autor:
Berg van den, J.W., Verberg, C.P.M., Berkhout, J.J., Lombarts, M.J.M.H., Scherpbier, A.J.J.A., Jaarsma, A.D.C.
BackgroundAttention for the well-being of medical school faculty is not only important for the prevention of attrition and burnout, but may also boost performance in their tasks in medical education. Positive well-being can be conceptualized as work
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______202::b7ec565113f7e922a5003f4417326913
https://hdl.handle.net/1887/3196930
https://hdl.handle.net/1887/3196930
Publikováno v:
Congres van de Nederlandse Vereniging voor Medisch Onderwijs 2013
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::fd9ce9b13820ee3dc341f215509c9339
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/ontwikkeling-en-implementatie-van-onderwijs-over-cultuursensitieve-hypertensievoorlichting-ten-behoeve-van-opleidingen-tot-praktijkondersteuner-in-nederland(6dd7e260-2fd2-4103-a6b0-51f78ca32b9b).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/ontwikkeling-en-implementatie-van-onderwijs-over-cultuursensitieve-hypertensievoorlichting-ten-behoeve-van-opleidingen-tot-praktijkondersteuner-in-nederland(6dd7e260-2fd2-4103-a6b0-51f78ca32b9b).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.