Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"JOVÉ, GLÒRIA"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bonastra, Quim1 quim.bonastra@udl.cat, Jové, Glòria1
Publikováno v:
Journal of Geography in Higher Education. Aug2022, Vol. 46 Issue 3, p383-402. 20p.
Autor:
Jové, Glòria, Gutiérrez‐Ujaque, Daniel daniel.gutierrez@udl.cat, Bonastra, Quim, Simón‐Martín, Meritxell
Publikováno v:
International Journal of Art & Design Education. May2022, Vol. 41 Issue 2, p242-256. 15p. 1 Color Photograph, 1 Illustration, 1 Map.
Autor:
Jové, Glòria, Farrero, Mireia
Publikováno v:
International Journal of Art & Design Education. May2018, Vol. 37 Issue 2, p333-344. 15p. 3 Color Photographs, 1 Illustration.
Autor:
Tirado, Grissell, Jove, Gloria, Reyes, Evelyn, Sepulveda, Gladys, Yamamura, Yasuhiro, Singh, Dhirendra P., Kumar, Anil
Publikováno v:
In Virology 2005 334(2):299-305
Autor:
Tirado, Grissell, Jove, Gloria, Kumar, Rakesh, Noel, Richard J, Reyes, Evelyn, Sepulveda, Gladys, Yamamura, Y, Kumar, Anil *
Publikováno v:
In Virology 2004 324(2):577-586
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cano, Sílvia, Jové, Glòria
Publikováno v:
Redined, Red de Información Educativa
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD)
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD)
La tasca principal de los educadores tiene que ser mantener viva la escuela, ya que únicamente una escuela viva puede realizar la compleja tasca de humanizar cada uno de los corazones de los infantes. Cataluña Universitat de Barcelona. Biblioteca d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::7b79e773dfd37605151723763f5be4f2
http://hdl.handle.net/11162/14547
http://hdl.handle.net/11162/14547
Autor:
Jové, Glòria
Publikováno v:
Suports: revista catalana d'educació especial i atenció a la diversitat; 2005: Vol.: 9 Núm.: 2; p. 104-120