Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"JONES, KARIS"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
English Teaching: Practice & Critique, 2023, Vol. 22, Issue 2, pp. 177-190.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ETPC-08-2022-0116
Autor:
Woods, Peter J.1 (AUTHOR) peterwoo@mit.edu, Jones, Karis2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Discourse: Studies in the Cultural Politics of Education. Oct2023, Vol. 44 Issue 5, p754-767. 14p. 2 Diagrams, 1 Graph.
Publikováno v:
English Teaching: Practice & Critique, 2022, Vol. 21, Issue 1, pp. 2-15.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ETPC-06-2021-0073
Autor:
Storm, Scott, Jones, Karis
Publikováno v:
English Teaching: Practice & Critique, 2021, Vol. 20, Issue 4, pp. 534-548.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ETPC-10-2020-0131
Publikováno v:
Journal of Adolescent & Adult Literacy, 2020 May 01. 63(6), 651-660.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48573032
Publikováno v:
English Teaching: Practice & Critique, 2020, Vol. 20, Issue 1, pp. 1-15.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ETPC-12-2019-0167
Autor:
Jones, Karis, Storm, Scott
Publikováno v:
Equity & Excellence in Education; 2024, Vol. 57 Issue 3, p346-361, 16p
“It sound like a paragraph to me”: The negotiation of writer identity in dialogic writing assessment
Autor:
Jones, Karis M., Beck, Sarah W.
Publikováno v:
In Linguistics and Education February 2020 55
Publikováno v:
The English Journal, 2019 Nov 01. 109(2), 76-83.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26836194