Zobrazeno 1 - 10
of 310
pro vyhledávání: '"JOHNSON, DAVID J"'
Autor:
Johnson, David J.
There is scarce literature explaining how leaders leverage the influence necessary to change universities. This study aimed to illuminate leadership practices that seek to make universities more responsive to, and responsible for, the needs and succe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Johnson, David J., Cesario, Joseph
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2020 Jan . 117(3), 1264-1265.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26897537
Autor:
Axt, Jordan R., Johnson, David J.
Publikováno v:
In Journal of Experimental Social Psychology July 2021 95
Autor:
Chopik, William J., Johnson, David J.
Publikováno v:
In Journal of Research in Personality June 2021 92
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2019 Aug 01. 116(32), 15877-15882.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26848439
Autor:
O’Donnell, Michael, Nelson, Leif D., Ackermann, Evi, Aczel, Balazs, Akhtar, Athfah, Aldrovandi, Silvio, Alshaif, Nasseem, Andringa, Ronald, Aveyard, Mark, Babincak, Peter, Balatekin, Nursena, Baldwin, Scott A., Banik, Gabriel, Baskin, Ernest, Bell, Raoul, Białobrzeska, Olga, Birt, Angie R., Boot, Walter R., Braithwaite, Scott R., Briggs, Jessie C., Buchner, Axel, Budd, Desiree, Budzik, Kathryn, Bullens, Lottie, Bulley, Richard L., Cannon, Peter R., Cantarero, Katarzyna, Cesario, Joseph, Chambers, Stephanie, Chartier, Christopher R., Chekroun, Peggy, Chong, Clara, Cleeremans, Axel, Coary, Sean P., Coulthard, Jacob, Cramwinckel, Florien M., Denson, Thomas F., Díaz-Lago, Marcos, DiDonato, Theresa E., Drummond, Aaron, Eberlen, Julia, Ebersbach, Titus, Edlund, John E., Finnigan, Katherine M., Fisher, Justin, Frankowska, Natalia, García-Sánchez, Efraín, Golom, Frank D., Graves, Andrew J., Greenberg, Kevin, Hanioti, Mando, Hansen, Heather A., Harder, Jenna A., Harrell, Erin R., Hartanto, Andree, Inzlicht, Michael, Johnson, David J., Karpinski, Andrew, Keller, Victor N., Klein, Olivier, Koppel, Lina, Krahmer, Emiel, Lantian, Anthony, Larson, Michael J., Légal, Jean-Baptiste, Lucas, Richard E., Lynott, Dermot, Magaldino, Corey M., Massar, Karlijn, McBee, Matthew T., McLatchie, Neil, Melia, Nadhilla, Mensink, Michael C., Mieth, Laura, Moore-Berg, Samantha, Neeser, Geraldine, Newell, Ben R., Noordewier, Marret K., Özdogru, Asil Ali, Pantazi, Myrto, Parzuchowski, Michał, Peters, Kim, Philipp, Michael C., Pollmann, Monique M. H., Rentzelas, Panagiotis, Rodríguez-Bailón, Rosa, Röer, Jan Philipp, Ropovik, Ivan, Roque, Nelson A., Rueda, Carolina, Rutjens, Bastiaan T., Sackett, Katey, Salamon, Janos, Sánchez-Rodríguez, Ángel, Saunders, Blair, Schaafsma, Juliette, Schulte-Mecklenbeck, Michael, Shanks, David R., Sherman, Martin F., Steele, Kenneth M., Steffens, Niklas K., Sun, Jessie, Susa, Kyle J., Szaszi, Barnabas, Szollosi, Aba, Tamayo, Ricardo M., Tinghög, Gustav, Tong, Yuk-yue, Tweten, Carol, Vadillo, Miguel A., Valcarcel, Deisy, Van der Linden, Nicolas, van Elk, Michiel, van Harreveld, Frenk, Västfjäll, Daniel, Vazire, Simine, Verduyn, Philippe, Williams, Matt N., Willis, Guillermo B., Wood, Sarah E., Yang, Chunliang, Zerhouni, Oulmann, Zheng, Robert, Zrubka, Mark
Publikováno v:
Perspectives on Psychological Science, 2018 Mar 01. 13(2), 268-294.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48568561
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational Evaluation and Policy Analysis, 2001 Dec 01. 23(4), 365-379.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3594135