Zobrazeno 1 - 10
of 82
pro vyhledávání: '"JOHNS, CATHERINE"'
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 2020 Sep . 370, 1-2.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27239410
Autor:
Gogoi, Mayuri, Qureshi, Irtiza, Chaloner, Jonathan, Al-Oraibi, Amani, Reilly, Holly, Wobi, Fatimah, Agbonmwandolor, Joy Oghogho, Ekezie, Winifred, Hassan, Osama, Lal, Zainab, Kapilashrami, Anuj, Nellums, Laura, Pareek, Manish, Gray, Laura, Guyatt, Anna L, Johns, Catherine, McManus, Chris I, Woolf, Katherine, Abubakar, Ibrahim, Gupta, Amit
Publikováno v:
International Journal for Equity in Health; 5/23/2024, Vol. 23 Issue 1, p1-13, 13p
Autor:
Johns, Catherine
Publikováno v:
Britannia, 2003 Jan 01. 34, 53-63.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3558538
Autor:
White, Sally, Manley, John, Jones, Richard, Orna-Ornstein, John, Johns, Catherine, Webster, Leslie
Publikováno v:
Britannia, 1999 Jan 01. 30, 301-315.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/526688
Autor:
Johns, Catherine
Publikováno v:
Britannia, 1996 Jan 01. 27, 1-16.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/527037
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Johns, Catherine, Wise, Philip J.
Publikováno v:
Britannia, 2003 Jan 01. 34, 274-276.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3558548
The roles of practice supervisor and practice assessor were introduced in \ud 2018, with a greater focus on students taking responsibility for their learning. Staff in \ud these roles have had to support learners during a time of additional challenge
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::b370aeb967c7b0ad11093d1c57ea6102
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal; 11/25/2023, Vol. 383 Issue 8408, p1-3, 3p