Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"JOARISTI, Luis"'
Publikováno v:
RELIEVE: Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa, Vol 20, Iss 1 (2014)
This research aims to describe future expectations of immigrant families and classroom teachers about students of Primary Education in the Autonomous Community of the Basque Country. First generation transnational immigrant settlement in the last dec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d8c6e58682c94cf48675d523fd8462e4
Autor:
Joaristi, Luis, Lizasoain, Luis
Publikováno v:
RELIEVE: Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa, Vol 14, Iss 2 (2008)
The aim of this paper is to analyze the dimensional structure of a set of mathematical achievement tests used to assess the academic achievement in the Community of Madrid during 2005-06 and 2006-07 years and in three cohorts corresponding to the fol
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/00dc3bfdb3544fa3963ca654a41430ee
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research 2013 59:35-48
Autor:
LIZASOAIN, Luis, JOARISTI, Luis
Publikováno v:
Revista Española de Pedagogía, 2012 Jan 01. 70(251), 111-129.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23766442
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Joaristi, Luis, Lizasoain, Luis
Publikováno v:
Joaristi, Luis ; Lizasoain, Luis. Study of dimensionality using classic factor analysis and full information factor analysis: analysis of primary (5th and 6th degrees) and compulsory secondary mathematics tests. RELIEVE-E-Journal of Educational Research, Assessment and Evaluation; Vol 14, No 2 (2008).
RODERIC. Repositorio Institucional de la Universitat de Valéncia
instname
RODERIC. Repositorio Institucional de la Universitat de Valéncia
instname
The aim of this paper is to analyze the dimensional structure of a set of mathematical achievement tests used to assess the academic achievement in the Community of Madrid during 2005-06 and 2006-07 years and in three cohorts corresponding to the fol
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::00ff8a6096067e2845e760af38948536
http://hdl.handle.net/10550/43698
http://hdl.handle.net/10550/43698
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Estudios Sobre Educacion; dec2014, Vol. 27, p37-61, 25p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.