Zobrazeno 1 - 10
of 917
pro vyhledávání: '"JHA, K."'
In this investigation, we compute the nuclear matrix elements (NMEs) relevant to the light neutrino-exchange mechanism governing neutrinoless double beta ($0\nu\beta\beta$) decay in $^{136}$Xe. Our method is based on the nonclosure approach within th
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2406.13417
The knowledge of type of precipitating cloud is crucial for radar based quantitative estimates of precipitation. We propose a novel model called CloudSense which uses machine learning to accurately identify the type of precipitating clouds over the c
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.05988
Autor:
Sarkar, Shahariar, Rath, P. K., Nanal, V., Pillay, R. G., Singh, Pushpendra P., Iwata, Y., Jha, K., Raina, P. K.
Publikováno v:
Physical Review C 109, 024301 (2024)
In this study, we calculate the nuclear matrix elements (NMEs) for the light neutrino-exchange mechanism of neutrinoless double beta $0\nu\beta\beta$) decay of $^{124}$Sn within the framework of the interacting nuclear shell model using the effective
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2308.08877
Publikováno v:
Applied Computing and Geosciences, Vol 24, Iss , Pp 100209- (2024)
The knowledge of type of precipitating cloud is crucial for radar based quantitative estimates of precipitation. We propose a novel model called CloudSense which uses machine learning to accurately identify the type of precipitating clouds over the c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1586e06bed624a9baa7976dc332bce8b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In IRBM March 2019 40(2):113-121
Publikováno v:
Journal of Electromagnetic Waves & Applications. Nov2022, Vol. 36 Issue 17, p2473-2482. 10p.
Publikováno v:
Indian Journal of Extension Education (0537-1996); Apr-Jun2024, Vol. 60 Issue 2, p66-70, 5p