Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"JACKSON, FIONA"'
Autor:
Jackson, Fiona
Publikováno v:
Per Linguam : A Journal of Language Learning, Vol 25, Iss 2, Pp 61-81 (2009)
Many reports of needs analysis and curriculum design of EAP courses focus largely on the immediate pedagogic context and ensuing decision making and materials design processes of the course designers. This paper explores the process of curriculum des
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a8a23b3465124cf6ae1d6e530d30fd5b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Este artículo es el resultado de una estrategia metodológica que se diseñó desde un enfoque cuantitativo bajo el tipo de estudio descriptivo. Se diseñaron y aplicaron dos instrumentos bajo la técnica de encuesta, los cuales consistieron en dos
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::59ee420c99295cb09e6315b1adaebfa9
Autor:
Jackson, Fiona Michelle
University of Technology Sydney. Faculty of Science. This research explores three separate routes to assist with the interpretation of the evidential value of vehicle and architectural paint. This has been achieved firstly, by a survey was conducted
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::edf3bfc1e8afcee8a215c49f7149a5f7
https://hdl.handle.net/10453/160637
https://hdl.handle.net/10453/160637
Autor:
Jackson, Fiona, Shaw, Marian
Publikováno v:
Historic Gardens Review, 2010 Dec 01(24), 3-5.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44791106
Publikováno v:
Journal of Intellectual Capital, 2006, Vol. 7, Issue 4, pp. 549-567.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/14691930610709167
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.