Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"J.Z. Lv"'
Publikováno v:
Animal, Vol 18, Iss 10, Pp 101176- (2024)
Aging reduces the nutritional value of corn grain, which may be improved by fermentation prior to use. This study investigated the effects of replacing conventional corn (CC) with aging corn (AC) and fermented aging corn (FAC) in the diets of lactati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0fc69e1f2e90440b9aa3c114e316b694
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Wear. :1828-1836
Rail corrugation is a problem that have perplexed the researchers and administrators in railway engineering for many decades with complex formation mechanism and various affecting factors. In this paper, two finite element models includes the track s
Publikováno v:
Wear. :1820-1827
In the paper, the frictional self-excited vibration of a wheelset-track system caused by the saturated wheel-rail creep force is proposed as a possible mechanism for wheel polygonal wear of high-speed trains. The wheelset-track system model is establ
Publikováno v:
Wear. :1788-1796
In order to suppress or eliminate brake squeal of light rail trains, a field test measurement and a finite element analysis of disc brake squeal were carried out. In the field test measurement, the braking air pressure, speed of the axle, vibration a
Publikováno v:
PROCEEDINGS OF THE INSTITUTION OF MECHANICAL ENGINEERS PART F-JOURNAL OF RAIL AND RAPID TRANSIT
This paper conducts a detailed investigation into the formation mechanism of wheel polygonalization in high-speed trains and its influence factors through numerical simulation. A finite element model including two rails, one wheelset, and three disc
Publikováno v:
Journal of Low Frequency Noise, Vibration and Active Control, Vol 39 (2020)
In Chinese metro lines, Vanguard fastener system is widely used as vibration damping fastener. However, the rails mounted with this fastener system are deeply affected by rail corrugation. The generation mechanism of corrugation wear at a metro track
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.