Zobrazeno 1 - 10
of 262
pro vyhledávání: '"J.T. Cox"'
Publikováno v:
Journal of Research in Innovative Teaching & Learning, Vol 15, Iss 2, Pp 218-231 (2022)
Purpose – This experimental study aimed to examine the effects of annotating a historical text as a reading comprehension strategy on student academic achievement in an eighth-grade social studies class. Design/methodology/approach – A mixed-meth
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5402d2a5d59b4b8e8c31a4af3013a5c0
Publikováno v:
Annals of Global Health, Vol 82, Iss 3, Pp 347-348 (2016)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9be0eddd5abc430297d51ce535f40a6b
Autor:
A.G. Kironji, J. Aluri, M. Decamp, B.M. Carroll, J.T. Cox, M. Fofana, E. Lie, D. Moran, S. Tackett, C.C.G. Chen
Publikováno v:
Annals of Global Health, Vol 80, Iss 3, Pp 166-167 (2014)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/813935fd753f47bc9b97cbb89c3a6554
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.