Zobrazeno 1 - 10
of 1 467
pro vyhledávání: '"J.S. Williams"'
Publikováno v:
Health SA Gesondheid: Journal of Interdisciplinary Health Sciences, Vol 21, Iss C, Pp 280-293 (2016)
Higher cognitive skills are essential competencies for nurses joining the technologically and increasingly complex health care environment to provide safe and effective nursing care. Educators and clinical facilitators have recognised that newly qual
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2d97e3ad39444919988f804455309498
Publikováno v:
Health SA Gesondheid: Journal of Interdisciplinary Health Sciences, Vol 21, Iss C, Pp 33-45 (2016)
Reform in the South African healthcare and educational system were characterized by the ideals that the country needs to produce independent, critical thinkers. Nurses need to cope with diversity in a more creative way, defining their role in a compl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ad9914bfad0648cb835157865f58903a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Canadian Journal of Cardiology. 39:S7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Health SA Gesondheid: Journal of Interdisciplinary Health Sciences, Vol 22, Iss 0 (2017)
The South African health care and education systems are challenged to provide independent, critical thinking nurses who can cope with diversity in a creative way and define their role in a complex, uncertain, rapidly changing health care environment.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/73c057c69e9e49a9a1ef89c52645e245