Zobrazeno 1 - 10
of 131
pro vyhledávání: '"J.P. Sanders"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lilis Mulyani, Anna J.P. Sanders, Rebecca M. Ford, Rodney J. Keenan, Anne M. Larson, H Rut Dini Prasti, Yusurum Jagau
Publikováno v:
World Development. 117:196-210
Land use change is often a result of negotiation between different interests. Focusing on negotiation practices helps to provide a nuanced understanding of land use change processes over time. We examine negotiations within a concession model for lan
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anne M. Larson, Rebecca M. Ford, Anna J.P. Sanders, Rodney J. Keenan, H Rut Dini Prasti, Håkon da Silva Hyldmo
Publikováno v:
Global Environmental Change. 42:68-81
Many difficulties have arisen from top-down approaches to the design and implementation of global environmental initiatives. The concept of translation and other analytical features of Actor-Network Theory (ANT) can offer a way of conceptualising the
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Land Use Policy. 91:104285
Despite a growing recognition of the importance of social learning in governing and managing land use, the understanding and practice of learning has received limited attention from researchers. In global environmental programs and projects aimed at
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.