Zobrazeno 1 - 10
of 120
pro vyhledávání: '"J.M. Hathaway"'
Publikováno v:
Geomicrobiology Journal. 38:741-754
The construction of amplified 16S rRNA gene libraries has been a major methodology for bacterial/archaeal environmental community profiling for decades. Over the years, a variety of alternative pri...
Autor:
Ara S. Winter, Jennifer J.M. Hathaway, Jason C. Kimble, Debbie C. Buecher, Ernest W. Valdez, Andrea Porras-Alfaro, Jesse M. Young, Kaitlyn J.H. Read, Diana E. Northup
Publikováno v:
PeerJ, Vol 5, p e3944 (2017)
Microorganisms that reside on and in mammals, such as bats, have the potential to influence their host’s health and to provide defenses against invading pathogens. However, we have little understanding of the skin and fur bacterial microbiota on ba
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca49c49c85554ad2b7200418393ca255
Publikováno v:
Journal of Hydrology. 614:128571
Publikováno v:
Journal of Hydrology. 612:128179
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ernest W. Valdez, Emily M. Johnson, Edward W. Strach, William C. Briggs, Nicole A. Caimi, Jennifer J.M. Hathaway, Diana E. Northup, Ara S. Winter, Patrick A. Lewis
Publikováno v:
Western North American Naturalist. 81
Bat species diversity within the United States is greatest in the Southwest, with approximately 30 species present. At least 16 of these bat species hibernate and are susceptible to white-nose syndrome (WNS), which is caused by the fungus Pseudogymno
Autor:
Molly Devlin, Jennifer J.M. Hathaway, Diana E. Northup, William C. Briggs, Jennifer G. Blank, Duane P. Moser
Publikováno v:
Geological Society of America Abstracts with Programs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.