Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"J.M. Galea"'
Publikováno v:
Brain Stimulation, Vol 17, Iss 2, Pp 349-361 (2024)
Motor sequence learning gradually quickens reaction time, suggesting that sequence learning alters motor preparation processes. Interestingly, evidence has shown that preparing sequence movements decreases short intracortical inhibition (SICI) in the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a8d5ca38ceb643efb74bc00add4c9dea
Publikováno v:
Brain Stimulation, Vol 16, Iss 5, Pp 1462-1475 (2023)
Monetary rewards and punishments enhance motor performance and are associated with corticospinal excitability (CSE) increases within the motor cortex (M1) during movement preparation. However, such CSE changes have unclear origins. Based on convergin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1ce54a0369664f2c900a53dedecad346
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Monetary rewards and punishments enhance motor performance and are associated with corticospinal excitability (CSE) increases within the motor cortex (M1) during movement preparation. However, such CSE changes have unclear origins; they could stem fr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::037069bc7e450a66429519398c4707c4
https://doi.org/10.2139/ssrn.4450229
https://doi.org/10.2139/ssrn.4450229
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.