Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"J.M. Braendle"'
Autor:
Robert Huber, Christian Hirschi, Heike Lischke, Ariane Walz, Simon Briner, Dirk R. Schmatz, Fridolin S. Brand, Ché Elkin, Daniel J. Lang, J.M. Braendle
Publikováno v:
Walz, A, Braendle, J M, Lang, D J, Brand, F, Briner, S, Elkin, C, Hirschi, C, Huber, R, Lischke, H & Schmatz, D R 2014, ' Experience from downscaling IPCC-SRES scenarios to specific national-level focus scenarios for ecosystem service management ', Technological Forecasting and Social Change, vol. 86, pp. 21-32 . https://doi.org/10.1016/j.techfore.2013.08.014
Walz, A, Braendle, J M, Lang, D J, Brand, F, Briner, S, Elkin, C, Hirschi, C, Huber, R, Lischke, H & Schmatz, D R 2014, ' Experience from downscaling IPCC-SRES scenarios to specific national-level focus scenarios for ecosystem service management ' Technological Forecasting and Social Change, vol 86, pp. 21-32 . DOI: 10.1016/j.techfore.2013.08.014
Walz, A, Braendle, J M, Lang, D J, Brand, F, Briner, S, Elkin, C, Hirschi, C, Huber, R, Lischke, H & Schmatz, D R 2014, ' Experience from downscaling IPCC-SRES scenarios to specific national-level focus scenarios for ecosystem service management ' Technological Forecasting and Social Change, vol 86, pp. 21-32 . DOI: 10.1016/j.techfore.2013.08.014
Scenario analysis is a widely used approach to incorporate uncertainties in global change research. In the context of regional ecosystem service and landscape management where global IPCC climate simulations and their downscaled derivates are applied
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.