Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"J.L. Miner"'
Autor:
J.L. Miner, A. Clarke-Stewart
Childcare participation has both positive and negative consequences for children’s development. In the area of intellectual development, children in high-quality childcare centers perform better on cognitive tests than children at home or in low-qu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d774fbfc9473e9561637a5079e84d989
https://doi.org/10.1016/b978-012370877-9.00033-5
https://doi.org/10.1016/b978-012370877-9.00033-5
Publikováno v:
Nuclear Engineering and Design. 121:459-472
Los Alamos National Laboratory is a participant in the Integral System Test (IST) program initiated in June 1983 for the purpose of providing integral system test data on specific issues/phenomena relevant to post-small-break loss-of-coolant accident
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.