Zobrazeno 1 - 10
of 121
pro vyhledávání: '"J.L. GOY"'
Publikováno v:
Geologica Acta, Vol 14, Iss 2 (2016)
This paper discusses possibilities to improve the Environmental Seismic Intensity Scale (ESI-07 scale), a scale based on the effects of earthquakes in the environment. This scale comprises twelve intensity degrees and considers primary and secondary
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2b6984d05fc043fa881457378cefcd3c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
J.L. Goy, C. Zazo, C.J. Dabrio, A.M. Martínez-Graña, J. Lario, F. Borja, T. Bardají, C. Borja, F. Díaz del Olmo
The dune fields of the National and Natural Parks of Doñana are considered one of the most outstanding dune fields in Western Europe. They are located at the west margin of the Guadalquivir river estuary. The accumulation of aeolian sands partly blo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::428f29824b94b878d1b6cb65ac227962
http://hdl.handle.net/10261/264119
http://hdl.handle.net/10261/264119
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
To correctly and rationally plan human activities in fragile conservation areas, an exhaustive study of the soil-forming factors (climate, lithology, geomorphology, topography, hydrology and vegetation) including the soil relationships, should be con
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::59623c7fde6ad8b51f937d406d02fce4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.