Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"J.J.M. Geldens"'
Publikováno v:
Teacher Development, 22(3), 375-393. Taylor and Francis Ltd.
The present study identifies ways of how meaning-oriented learning is enhanced in academic primary teacher education, a new route to the teaching profession in the Netherlands. Meaning-oriented learners are generally described in the literature as be
Publikováno v:
Journal of Educational Change, 19(3), 347-373. Springer
This study reports on a large-scale survey on primary school teachers’ perceptions of being change agents and the extent to which these perceptions are related to personality and contextual factors. A principal component analysis and confirmatory f
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d3112dc4fb4e73bc7955b72a70f5cba3
https://research.tue.nl/nl/publications/760ea343-ad7c-43d9-9851-a777e2088ab6
https://research.tue.nl/nl/publications/760ea343-ad7c-43d9-9851-a777e2088ab6
Publikováno v:
Teachers and Teaching, 21(6), 681-699. Taylor and Francis Ltd.
Teachers play a key role in realizing successful changes in education. Among them are real ‘change agents’ at both classroom and school level. To obtain insights into what characterizes these teachers, an exploratory study has been conducted by i
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.