Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"J.I. Grove"'
Autor:
M.I. Lucena, M. Villanueva-Paz, I. Alvarez-Alvarez, G.P. Aithal, E.S. Björnsson, G. Cakan-Akdogan, F.J. Cubero, F. Esteves, J.M. Falcon-Perez, B. Fromenty, C. Garcia-Ruiz, J.I. Grove, O. Konu, M. Kranendonk, G.A. Kullak-Ublick, J.P. Miranda, A. Remesal-Doblado, P. Sancho-Bru, L. Nelson, R.J. Andrade, A.K. Daly, J.C. Fernandez-Checa
Publikováno v:
Pharmacological Research, Vol 200, Iss , Pp 107046- (2024)
In the current article the aims for a constructive way forward in Drug-Induced Liver Injury (DILI) are to highlight the most important priorities in research and clinical science, therefore supporting a more informed, focused, and better funded futur
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2c7c8e11fae04b7f942b7aa0a4dabc81
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.