Zobrazeno 1 - 10
of 463
pro vyhledávání: '"J.B. Reid"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
J.B. Reid, J.D. Morton
This book is intended to be a resource of best-practice advice to manage the nutrition of vegetable crops in New Zealand (NZ). The emphasis is firmly on practices that are scientifically defensible. These recommendations are intended to be a guide ba
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::78c264940b5d1c8e0aacff43a2580e12
Autor:
J.B. Reid, B.P. Searle
Publikováno v:
Acta Horticulturae. :65-72
Thirty-seven laboratories from 25 countries present the development of an inter-laboratory testing scheme for the analysis of seven illicit drug residues in standard solutions, tap- and wastewater. Almost 10 000 concentration values were evaluated: t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::cb3dd0f00c5f9c9bd1aa26132e1d37f0
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3026103
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3026103
Autor:
Catherine Séclier, Sally C. Grant, Caitlin J.B. Reid, Laura E. Boyden, Carmel Houston-Price, Rhiannon Williams, Kate Goddard
Publikováno v:
Developmental Science. 14:623-634
Happe and Loth (2002) describe word learning as a ‘privileged domain’ in the development of a theory of mind. We test this claim in a series of experiments based on the Sally-Anne paradigm. Three- and 4-year-old children’s ability to represent
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.