Zobrazeno 1 - 10
of 12
pro vyhledávání: '"J.B. Posey"'
Autor:
J.B. Posey, J. L. Koepfinger, D.W. Lenk, D. Worden, D. J. Melvold, S.G. Whisenant, R. Odenberg, K. B. Stump, R.S. Thallam, G.E. Lee, D. Dawson
Publikováno v:
IEEE Transactions on Power Delivery. 10:1285-1300
This is the second and continuation of the metal oxide surge arresters bibliography first published in IEEE Transactions on Power Delivery, vol. 8, no. 3, p.1000-34, 1991. This listing covers publications from 1990-1992. Some changes were made in thi
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Collins, Jonathan E. (AUTHOR) jonathan_collins@brown.edu
Publikováno v:
Phi Delta Kappan. Mar2023, Vol. 104 Issue 6, p56-57. 2p. 1 Color Photograph.
Periodical
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tiffany A. Flowers, Editor
The Urban Education Sourcebook Leadership and Policy text includes topics related to ongoing 21st century issues and controversies within the field of education. This edited text includes chapters which focus on issues in K-12 for students, families,