Zobrazeno 1 - 10
of 770
pro vyhledávání: '"J.A Kelly"'
Autor:
Patrick J.A. Kelly, Paige Myers-Matthews, Alexandra B. Collins, Hill L. Wolfe, Cameron Miller-Jacobs, Madison Davis, Haley Adrian, Victoria Briody, Yohansa Fernández, Don Operario, Jaclyn M.W. Hughto
Publikováno v:
SSM: Qualitative Research in Health, Vol 5, Iss , Pp 100399- (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b00cf071bcb04d51a9bb3c3e9481f4ca
Autor:
Kirsten Paulus, Patrick J.A. Kelly, Jesse Brajuha, Paul D’Avanzo, Emily F. Dauria, Aurora Trainor, Annabelle Alrez, Sarah Bauerle Bass
Publikováno v:
BMC Women's Health, Vol 23, Iss 1, Pp 1-10 (2023)
Abstract Background Women who inject drugs (WWID) have significant biological, behavioral, and gender-based barriers to accessing HIV prevention services, including Pre-Exposure Prophylaxis (PrEP) medication. Little is known about how beliefs about P
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/486a5510610843faa05db27228676a95
Publikováno v:
Environmental and Sustainability Indicators, Vol 18, Iss , Pp 100254- (2023)
This paper focuses upon private road transport travel and adopts the concept of Transport Poverty Risk (TPR) as a catch-all for the impacts that may result from changes in transport costs, access to transport services, and related transport policy in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9592ea80290041b8b1680645018b1af8
Autor:
Sarah Bauerle Bass, Patrick J.A. Kelly, Jesse Brajuha, Luis Gutierrez-Mock, Paul D'Avanzo, Samantha Herrera, Jae Sevelius
Publikováno v:
Journal of Social Marketing. 13:380-398
Purpose The purpose of this study was to develop pre-exposure prophylaxis (PrEP) education materials that directly address the needs of trans women. PrEP medication is an effective HIV prevention strategy, but some groups at high risk of HIV, such as
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.