Zobrazeno 1 - 10
of 12
pro vyhledávání: '"J.-B. Herbet"'
Autor:
L. Fonteneau, N. Neulat, M. Collet, J.-M. Urcun, Jean-Paul Guthmann, J. B. Herbet, N. Guignon, Daniel Lévy-Bruhl, P. Bristol-Gauzy
Publikováno v:
Archives de Pédiatrie. 20:241-247
Resume Introduction En 1999, un cycle triennal d’enquetes en milieu scolaire a ete mis en place afin d’estimer des indicateurs permettant de suivre l’etat de sante des enfants, parmi lesquels la couverture vaccinale. Methode Enquete menee en 20
Publikováno v:
Revue d'Épidémiologie et de Santé Publique. 60:31-39
Background Although the diagnosis and treatment of depressive disorders are important public health issues in adolescents, epidemiological data in this population are scarce. Objective The aims of this study were to estimate the 12-month prevalence r
Autor:
Isabella Annesi-Maesano, N. Guignon, Marie-Christine Delmas, Bénédicte Leynaert, J.-B. Herbet, Laure Com-Ruelle, Claire Fuhrman
Publikováno v:
Archives de Pédiatrie. 16:1261-1269
OBJECTIVE: To estimate the prevalence of asthma among children in France. METHODS: Data from 3 French national studies were analyzed: the Decennial Health Interview Survey conducted in 2003 among a representative sample of households and 2 surveys co
Autor:
L, Fonteneau, J-M, Urcun, J-P, Guthmann, M, Collet, N, Neulat, P, Bristol-Gauzy, N, Guignon, D, Lévy-Bruhl, J-B, Herbet
Publikováno v:
Archives de pediatrie : organe officiel de la Societe francaise de pediatrie. 20(3)
School-based triennial surveys have been implemented in France since 1999 in order to follow up indicators estimating children's health status, including vaccination coverage.The survey was conducted in 2005-2006 in preschools, using a two-stage cros
Publikováno v:
Revue d'epidemiologie et de sante publique. 60(1)
Although the diagnosis and treatment of depressive disorders are important public health issues in adolescents, epidemiological data in this population are scarce.The aims of this study were to estimate the 12-month prevalence rates of depressive dis
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.