Zobrazeno 1 - 10
of 180
pro vyhledávání: '"J. Yanik"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 21, Iss 1, Pp 1-18 (2021)
Abstract Background Ongoing developments in medical education recognize the move to curricula that support self-regulated learning processes, skills of thinking, and the ability to adapt and navigate uncertain situations as much as the knowledge base
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c156f0c840ae44d1a066ab64a3bf2976
Autor:
Anthony J. Yanik
Details the first major U.S. setback in the War of 1812 and analyzes the background and aftermath of Hull's surrender. The focus of the opening campaign of the War of 1812 was Detroit, a location the War Department considered one of the significant l
Autor:
Bruno Policeni, S. Swenson, J. Maley, T. Granchi, J. Hall, J. Yanik, K. Rao, J.M. Engelbart, C. Galet, Dionne A. Skeete
Publikováno v:
AJNR Am J Neuroradiol
BACKGROUND AND PURPOSE: Multidetector CT is the workhorse for detecting blunt cervical spine injury. There is no standard of care for re-interpretation of radiology images for patients with blunt trauma transferred to a higher level of care. The clin
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Douglas McHugh, Andrew J. Yanik
Publikováno v:
Med Sci Educ
Nutrition-related diseases are preventable twenty-first-century health problems. Students report being underprepared for nutritional therapeutics. We developed a mini, spiral curriculum shaped by transformative learning theory and centered on nutriti
Publikováno v:
BMC Medical Education
BMC Medical Education, Vol 21, Iss 1, Pp 1-18 (2021)
BMC Medical Education, Vol 21, Iss 1, Pp 1-18 (2021)
Background Ongoing developments in medical education recognize the move to curricula that support self-regulated learning processes, skills of thinking, and the ability to adapt and navigate uncertain situations as much as the knowledge base of learn
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::fb45d1f58726d2f8770f6b5dcc6677d2
https://doi.org/10.21203/rs.3.rs-68468/v1
https://doi.org/10.21203/rs.3.rs-68468/v1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.