Zobrazeno 1 - 10
of 1 016
pro vyhledávání: '"J. W. Shi"'
Publikováno v:
Journal of Applied Fluid Mechanics, Vol 17, Iss 6, Pp 1171-1181 (2024)
To enhance the aerodynamic performance of an ultra-compact S-shaped convergent-divergent nozzle and mitigate flow separation, numerical simulations were conducted using FLUENT software. The study employed the k-ω shear stress transport turbulent mod
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b395e2aaa38b46f7832bb980098041d3
Publikováno v:
Journal of Applied Fluid Mechanics, Vol 15, Iss 5, Pp 1563-1580 (2022)
Serpentine nozzle can effectively suppress the infrared radiation signatures of the aero-engine exhaust system. However, it experiences the remarkable fluid-structure interaction (FSI) process at the work condition. In this paper, the deformation beh
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/db881d4a036745cbb36ccfdcc7729d61
Publikováno v:
Journal of Applied Fluid Mechanics, Vol 15, Iss 3, Pp 943-958 (2022)
To understand the jet flow characteristics of turbofan separate exhaust system, a parametric design method based on the initial Class Shape Transformation function was developed. HBPR and UHBPR turbofan separate exhaust systems were designed. Further
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7a98310f82f443b79acf2dc1a6ee1239
Publikováno v:
Journal of Applied Fluid Mechanics, Vol 15, Iss 2, Pp 465-474 (2022)
To assess unsteady vortex interaction between rim seal purge flow and upstream stator, numerical investigations were conducted under different purge flow rates. The vortex distributions for the stator and cavity were investigated and the intera
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eb0d07575b074cbb8ddf26d1677ae522
Publikováno v:
Frontiers in Earth Science, Vol 10 (2023)
Underground engineering construction is facing increasingly complex geological conditions and engineering challenges, such as surrounding rock deformation and lining cracking, that seriously threaten the safety of tunnel construction and operation. A
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/44f1038436fb425792d38aa5ad53eb0a
Publikováno v:
Journal of Applied Fluid Mechanics, Vol 13, Iss 6, Pp 1959-1973 (2020)
In order to understand the coupled effect of the nacelle and exhaust system and to improve their overall performance, we studied the aerodynamic performance and the flow characteristics of the high bypass ratio turbofan nacelle and exhaust system by
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c1d57f318d6544afa775f272e185934f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.