Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"J. Vince Kirwan"'
Publikováno v:
The Mathematics Enthusiast. 16:331-358
Publikováno v:
International Perspectives on Knowledge Integration ISBN: 9789004429499
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d1d5202005d0fb1bdb97b886e55b80f6
https://doi.org/10.1163/9789004429499_015
https://doi.org/10.1163/9789004429499_015
Publikováno v:
International Perspectives on Knowledge Integration ISBN: 9789004429499
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::56c809610ee10f3a0661d7eb46013345
https://doi.org/10.1163/9789004429499_004
https://doi.org/10.1163/9789004429499_004
Autor:
J. Vince Kirwan
Publikováno v:
The Mathematics Teacher. 110:588-593
Students think about two tasks that appear similar but possess different levels of cognitive demand.
Autor:
J. Vince Kirwan, Nicole M. Wessman-Enzinger, Jae M. Baek, Amanda L. Miller, Jennifer M. Tobias, Megan H. Wickstrom, Elif Safak
Publikováno v:
The Journal of Mathematical Behavior. 45:1-14
Previous research has documented that preservice teachers (PSTs) struggle with understanding fraction concepts and operations, and misconceptions often stem from their understanding of the referent whole. This study expands research on PSTs’ unders
Autor:
Jennifer M. Tobias, J. Vince Kirwan
Publikováno v:
The Mathematics Teacher. 107:666-671
M a r K U s G a N N /t h iN K s t O c K T o understand multiple representations in algebra, students must be able to describe relationships through a variety of formats, such as graphs, tables, pictures, and equations. NCTM indicates that varied repr
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.