Zobrazeno 1 - 10
of 110
pro vyhledávání: '"J. Vetsch"'
Autor:
S. Michael, A. Borgmann-Staudt, G. Sommerhäuser, K. Kepakova, S. Klco-Brosius, J. Kruseova, E. Nagele, A. Panasiuk, J. Vetsch, M. Balcerek
Publikováno v:
Journal of Cancer Survivorship. 17:518-525
Purpose Using the International Standard Classification of Education (ISCED), we examined the educational and vocational pathways of two comparable, parental cohorts: childhood cancer survivors (CCS) and their siblings. Both cohorts had previously en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
J, Vetsch, C S, Rueegg, L, Mader, E, Bergstraesser, M, Diezi, C E, Kuehni, G, Michel, N, On der Weid
Publikováno v:
European Journal of Cancer Care
European journal of cancer care, vol. 27, no. 2, pp. e12649
European journal of cancer care, vol. 27, no. 2, pp. e12649
Parents take an important role in follow-up of young cancer survivors. We aimed to investigate (1) parents' preferences for organisation of follow-up (including content, specialists involved and models of care), and (2) parents' and children's charac
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.