Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"J. Venz"'
Autor:
T. M. Ollmann, E. Seidl, J. Venz, L. Pieper, C. Voss, J. Hoyer, H. Kische, S. R. Poppenhäger, M. A. Schiele, K. Domschke, K. Beesdo-Baum
Publikováno v:
Journal of Neural Transmission. 129:343-351
The study aims to replicate the previous found association of 5-HTTLPR and inertia of negative affect in daily life of adolescents and young adults. Data of 877 adolescents (aged 14–21 years) of the Behavior and Mind Health (BeMIND) study (epidemio
Publikováno v:
European Child & Adolescent Psychiatry.
Most adolescents and young adults who experience psychological distress do not seek professional help. This study aims to enhance the understanding of sociodemographic, psychological, and clinical characteristics associated with the underuse of healt
Autor:
T. M. Ollmann, E. Seidl, J. Venz, L. Pieper, C. Voss, J. Hoyer, H. Kische, S. R. Poppenhäger, M. A. Schiele, K. Domschke, K. Beesdo-Baum
Publikováno v:
Journal of Neural Transmission. 129:1313-1314
Autor:
T M, Ollmann, E, Seidl, J, Venz, L, Pieper, C, Voss, J, Hoyer, H, Kische, S R, Poppenhäger, M A, Schiele, K, Domschke, K, Beesdo-Baum
Publikováno v:
Journal of neural transmission (Vienna, Austria : 1996). 129(3)
The study aims to replicate the previous found association of 5-HTTLPR and inertia of negative affect in daily life of adolescents and young adults. Data of 877 adolescents (aged 14-21 years) of the Behavior and Mind Health (BeMIND) study (epidemiolo
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.