Zobrazeno 1 - 10
of 384
pro vyhledávání: '"J. Trewhella"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research in Learning Technology, Vol 5, Iss 1 (1997)
The learning process One of the most fundamental aspects of education is the dialogue that occurs between teachers and the students. Laurillard (1993) has discussed this in depth, and has concluded that any teaching strategy should make provision for
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a025989969ed4f84bca6e5188b424201
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nadia Corp, P. F. Reason, Elise F. Granek, A. Entwistle, K. L. Lengel, Kathryn M. Rodríguez-Clark, M. J. Raboude, Brent J. Sewall, W. J. Trewhella, S. R. T. Garrett
Publikováno v:
Conservation Biology. 19:75-85
Pteropus livingstonii, P. v oeltzkowi, and P. r odricensis are three critically endangered fruit bats from western Indian Ocean islands for which multidisciplinary conservation programs have been established that include environmental education progr
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.