Zobrazeno 1 - 10
of 98
pro vyhledávání: '"J. Tolvanen"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 9 (2018)
Early number skills underlie success in basic arithmetic. However, very little is known about the skill profiles among children in preprimary education and how the potential profiles are related to arithmetic development. This longitudinal study of 4
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8c038585998946bd87fb23cd7760cf1f
Self-efficacious children are expected to be more task-focused in challenging achievement situations and consequently have better chances of overcoming learning difficulties than children who have lower self-efficacy. The present study investigates t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::af3208ee99888baa3324381f97e9101d
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202207183907
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202207183907
Autor:
Perttu TT Laakso, Pertti Huotari, Asko J Tolvanen, Urho M Kujala, Lauri HT Laakso, Timo T Jaakkola
We aimed to investigate the association of self-reported leisure-time physical activity (LTPA) over a 45-years from adolescence to late middle age mediated by LTPA in early middle age. We also explored whether LTPA in adolescence and early middle age
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::fa62ebabf3e54872be15cf3b97172f40
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202211095129
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202211095129
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Makinen, N (Makinen, Netta)[ 1 ], Mehine, M (Mehine, Miika)[ 1 ], Tolvanen, J (Tolvanen, Jaana)[ 1 ], Kaasinen, E (Kaasinen, Eevi)[ 1 ], Li, YL (Li, Yilong)[ 1 ], Lehtonen, HJ (Lehtonen, Heli J.)[ 1 ], Gentile, M (Gentile, Massimiliano)[ 2 ], Yan, J (Yan, Jian)[ 3 ], Enge, M (Enge, Martin)[ 3 ], Taipale, M (Taipale, Minna)[ 1,3 ], Aavikko, M (Aavikko, Mervi)[ 1 ], Katainen, R (Katainen, Riku)[ 1 ], Virolainen, E (Virolainen, Elina)[ 4 ], Bohling, T (Bohling, Tom)[ 4,5 ], Koski, TA (Koski, Taru, Makinen, N (Makinen, Netta)[ 1 ], Mehine, M (Mehine, Miika)[ 1 ], Tolvanen, J (Tolvanen, Jaana)[ 1 ], Kaasinen, E (Kaasinen, Eevi)[ 1 ], YL (Li, Yilong)[ 1 ], Lehtonen, HJ (Lehtonen, Heli J.)[ 1 ], Gentile, M (Gentile, Massimiliano)[ 2 ], Yan, J (Yan, Jian)[ 3 ], Enge, M (Enge, Martin)[ 3 ], Taipale, M (Taipale, Minna)[ 1, 3 ], Aavikko, M (Aavikko, Mervi)[ 1 ], Katainen, R (Katainen, Riku)[ 1 ], Virolainen, E (Virolainen, Elina)[ 4 ], Bohling, T (Bohling, Tom)[ 4, 5 ], Koski, TA (Koski, Taru
Publikováno v:
Science.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.