Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"J. Stika"'
Autor:
K. Stano Kozubik, J. Trizuljak, Z. Vrzalova, L. Radova, I. Blahakova, J. Stika, P. Smejkal, V. Bergerova, J. Hynst, S. Pospisilova, M. Doubek
Publikováno v:
HemaSphere, Vol 6, Pp 1529-1530 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/92ab492483044fe8916c3099c130ca98
Autor:
Jean L DesJardin, Carren J Stika, Laurie S Eisenberg, Karen C Johnson, Dianne Hammes Ganguly, Shirley C Henning
Publikováno v:
Journal of deaf studies and deaf education.
Home literacy experiences and observed parent and child behaviors during shared book reading were investigated in preschool-age children with hearing loss and with typical hearing to examine the relationships between those factors and children’s la
Autor:
Dianne Hammes Ganguly, Laurie S. Eisenberg, Shirley C Henning, Jean L. DesJardin, Karen C. Johnson, Carren J. Stika, Alice S. Carter
Publikováno v:
Ear Hear
Objectives This study examined the psychosocial, adaptive behavior, and language outcomes of young children who are hard of hearing (HH) without additional disabilities or neurocognitive impairments. Relations between early developmental outcomes and
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Carren J. Stika, Shirley C. Henning, Jean L. DesJardin, Dianne Hammes Ganguly, Laurie S. Eisenberg, Bethany G. Colson, Karen C. Johnson
Publikováno v:
Ear and hearing. 38(4)
Objectives The principle goal of this longitudinal study was to examine parent perceptions of home literacy environment (e.g., frequency of book reading, ease of book reading with child) and observed behaviors during shared book reading (SBR) interac
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Karen C. Johnson, Danielle Dzubak, Carren J. Stika, Jean L. DesJardin, Amy S. Martinez, Emily P. Rector, Mandy Lutz Mahalak, Laurie S. Eisenberg
Publikováno v:
Otology & Neurotology. 29:251-257
Objective: We had an opportunity to evaluate an American child whose family traveled to Italy to receive an auditory brainstem implant (ABI). The goal of this evaluation was to obtain insight into possible benefits derived from the ABI and to begin d
Autor:
Nancy Fink, Leslie Goodwin, Angela Boyd, Nancy K. Mellon, Mary O Leary Kane, Jennifer Gross, Howard W. Francis, Mary Beth O'Sullivan, David H. Barker, William M. Luxford, Holly F. B. Teagle, Karen C. Johnson, Emily A. Tobey, Patricia Bayton, Teresa Zwolan, Carlton J. Zdanski, Annelle V. Hodges, Thelma Vilche, Teresa A. Zwolan, Jennifer Yeagle, Jennifer Mertes, Craig A. Buchman, Alina Lopez, Andrea D. Warner-Czyz, Anita Vereb, Daniel Habtemariam, Melinda Gillinger, Courtney Carver, Leslie Visser-Dumont, Caroline Arnedt, John K. Niparko, Nae Yuh Wang, Rick Ostrander, Nicole Weissner, Steve Bowditch, Andrea Marlowe, Jill Chinnici, Andrea Gregg, Laurie S. Eisenberg, Carolyn J. Brown, Carren J. Stika, Thomas J. Balkany, Jean L. DesJardin, Ivette Cruz, Sophie E. Ambrose, Hannah Eskridge, J. K. Niparko, Nancy E. Fink, Alexandra L. Quittner, Carol Cokely, Deborah Rekart, Amy S. Martinez
Publikováno v:
Otology & Neurotology. 29:143-148
Objective: To evaluate mapping characteristics of children with cochlear implants who are enrolled in the Childhood Development After Cochlear Implantation (CDACI) multicenter study. Study Design: Longitudinal evaluation during 24 months of speech pr