Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"J. Soyemi"'
Integrating Self-Paced E-Learning with Conventional Classroom Learning in Nigeria Educational System
Publikováno v:
Mediterranean Journal of Social Sciences, Vol 3, Iss 4 (2012)
Journal of Humanistic and Social Studies, Vol II, Iss 2, Pp 119-129 (2011)
Journal of Humanistic and Social Studies, Vol II, Iss 2, Pp 119-129 (2011)
The advances in Information and Communication Technology (ICT) and its rapid growth are changing the way people use, develop, process and disseminate information and instruction {technology}. There is no doubt that ICT use in the classroom increase s
Publikováno v:
Mediterranean Journal of Social Sciences, Vol 2, Iss 6 (2011)
The state of security in the country had been created a lot of panic in many areas to the extent that individuals now send a lot to protect their lives and properties. This state had not justified to a large extent the huge amount the government had
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.