Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"J. Sonderman"'
Autor:
J. Sonderman, F. F. Bekken, G. H. P. Van der Helm, J. J. Roest, C. H. Z. Kuiper, G. J. J. M. Stams, D. Van de Mheen
Publikováno v:
Residential Treatment for Children & Youth. Taylor & Francis
Residential Treatment for Children & Youth
Residential Treatment for Children & Youth, 39(3), 239-260
Residential Treatment for Children & Youth
Residential Treatment for Children & Youth, 39(3), 239-260
Interactions among peers in residential youth care are an important dynamic factor affecting behavioral adjustment and treatment success. Assessment and monitoring of the quality of peer interactions are potentially important for promoting a positive
Autor:
G. H. P. van der Helm, J. Sonderman, D. van de Mheen, Geert Jan J. M. Stams, J.J. Roest, Chris H.Z. Kuiper
Publikováno v:
Children and Youth Services Review, 120(1):105628. PERGAMON-ELSEVIER SCIENCE LTD
Children and Youth Services Review, 120(105628), 1-7. Elsevier
Children and Youth Services Review, 120(105628), 1-7. Elsevier
The aim of the present study was to examine differences in perceived living group climate between boys and girls in a sample of 344 youth (68.6% male, M age = 16, SD = 1.58) receiving residential youth care in the Netherlands. Participants filled out
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
A damage site camera was developed to record the onset of bulk laser damage in materials. The camera images and magnifies the damage track using forward-scattered laser light. Employing this camera we can detect the presence of very small (10 m) dama
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a5b2f4f6c353dc99989f9e4c8b4c8f71
https://doi.org/10.1520/stp37006s
https://doi.org/10.1520/stp37006s
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.