Zobrazeno 1 - 10
of 426
pro vyhledávání: '"J. Slavík"'
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 22, Iss 3 (2012)
Text je koncipován jako teoretická studie vycházející v návaznosti na český překlad knihy Linking practice and theory: The pedagogy of realistic teacher education od F. A. J. Korthagena et al. Výklad je ve studii rozvržen do dvou částí.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0a67a0428e374c87a9c6768fbb8e1acb
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 21, Iss 4 (2011)
V předkládané studii jsou prezentována hlavní výzkumná zjištění a doporu čení vztahující se k zavádění kurikulární reformy na gymnáziích. Autoři postupně rozebírají celkem deset problémových okruhů kurikulární reformy, j
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/39ef9d043f5c4100975ae62809006ea7
Autor:
J. Slavík
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 21, Iss 2 (2011)
Stat’ se věnuje předmětu didaktického výzkumu a teorie v estetickém vzdělávání. Usiluje o takové zobecnění, které dovoluje promýšlet interdisciplinární vztahy jak mezi didaktikami v estetické oblasti, tak vůči jiným vzděláva
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5399807542774ce6a53afca3e47a2b99
Konceptová analýza výuky: didaktické poznatky z výzkumu reflexí studentů učitelství výtvarné výchovy
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 20, Iss 4 (2010)
Stat’ je zaměřena na součinnost pedagogické teorie a učitelské praxe s cílem zvyšovat kvalitu výuky prostřednictvím její analytické reflexe. Text se zabývá původní metodou didaktické reflexe výuky nazvanou konceptová analýza. K
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2cf178f0c6c548fba2b47d25e1d3b5b6
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 19, Iss 2 (2009)
Jednou z funkcí školy, která se jeví jako klíčová, a to navzdory proměnám, jimiž škola prochází, je funkce enkulturační. Škola je jedinou relativně systematizovanou formou seznamování členů společnosti s kulturními obsahy. Ty z
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0a104dadb5174a9f8c40a6474eefa118
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.