Zobrazeno 1 - 10
of 67
pro vyhledávání: '"J. Silovsky"'
Autor:
J. Nouza, J. Silovsky
Publikováno v:
Radioengineering, Vol 18, Iss 4, Pp 665-670 (2009)
In the paper, we present a system designed for detecting keywords in telephone speech. We focus not only on achieving high accuracy but also on very short processing time. The keyword spotting system can run in three modes: a) an off-line mode requir
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/14b2ae1d747f452dbf3a404aa848e053
Publikováno v:
Radioengineering, Vol 18, Iss 3, Pp 307-316 (2009)
This paper presents a comparison of three different speaker recognition methods deployed in a broadcast news processing system. We focus on how the generative and discriminative nature of these methods affects the speaker recognition framework and we
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5b0a7c3b1af34a41a647658c867cebad
Autor:
J. Nouza, J. Silovsky
Publikováno v:
Radioengineering, Vol 15, Iss 3, Pp 42-48 (2006)
This paper presents a set of techniques for classification of audiosegments in a system for automatic transcription of broadcast programs. The task consists in deciding a) whether the segment is to be labeled as speech or a non-speech one, and in the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dcc57f0babea4faab5c7e697f2f627ce
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
School Science and Mathematics. 60:191-198