Zobrazeno 1 - 10
of 84
pro vyhledávání: '"J. Schönrock-Adema"'
Publikováno v:
JMIR Serious Games, Vol 10, Iss 2, p e30464 (2022)
BackgroundGame-based learning appears to be a promising instructional method because of its engaging properties and positive effects on motivation and learning. There are numerous options to design game-based learning; however, there is little data-i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0b56e0a6c575448286cdafd8880a1bf6
Publikováno v:
Educational Research Review. 37:100474
Higher education institutions (HEIs) strive to meet international students' needs and expectations regarding their learning environments. Current literature covers a wide range of needs, expectations, and HEIs' responses. However, there doesn't seem
BACKGROUND Game-based learning appears to be a promising instructional method because of its engaging properties and positive effects on motivation and learning. There are numerous options to design game-based learning; however, there is little data-
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c76ac5c0348ded9619936d5df15278c9
https://doi.org/10.2196/preprints.30464
https://doi.org/10.2196/preprints.30464
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nederlands tijdschrift voor geneeskunde. 161
Assessing the quality of the medical learning environment is an important part of the quality cycle of postgraduate medical education programmes.- The quality of the medical learning environment is primarily assessed by systematically documenting the
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.