Zobrazeno 1 - 10
of 400
pro vyhledávání: '"J. Roberson"'
Publikováno v:
School Psychology International. 44:154-171
Given the individual and systemic stress endured by children and families during the COVID-19 pandemic, research examining culturally responsive school experiences and supports to enhance resilience is critical. This study examined the relationship b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brian A. Burt, Carmen M. Mccallum, Joshua D. Wallace, Justin J. Roberson, Anne Bonanno, Emily Boerman
Publikováno v:
Teachers College Record: The Voice of Scholarship in Education. 123:31-58
Background:Graduate education provides students with specialized skills needed to advance science and discovery and prepares future educators and role models for future generations of learners. Given the importance of graduate education, the estimate
Autor:
Kristen Choi, Anthony J. Roberson
Publikováno v:
Psychological services.
The COVID-19 pandemic led to a rapid increase in tele-mental health care availability in the United States. Although this change has the potential to help alleviate unmet need for mental health care in underserved areas, there are system and policy c
Autor:
Anthony J. Roberson, Tyler L. Renshaw
Publikováno v:
School psychology (Washington, D.C.). 37(5)
The Student Subjective Wellbeing Questionnaire (SSWQ) is a 16-item measure of school-specific subjective wellbeing intended for mental health screening applications. We extended past validation work to scrutinize the SSWQ's previously proposed factor
Publikováno v:
The Oxford Handbook of Acceptance and Commitment Therapy ISBN: 9780197550076
This article makes the conceptual and empirical case for using acceptance and commitment therapy (ACT) with youth in school settings. As background, a logical, evidence-based case is made for school-based mental health services more generally. The au
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ff79a72858a3a02a70d24c3fef378203
https://doi.org/10.1093/oxfordhb/9780197550076.013.26
https://doi.org/10.1093/oxfordhb/9780197550076.013.26
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.