Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"J. Moya-Higueras"'
Autor:
N. Murillo-Garcia, V. Ortíz-García de la Foz, M. Miguel-Corredera, E. Setién-Suero, K. Neergaard, J. Moya-Higueras, B. Crespo-Facorro, R. Ayesa-Arriola
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 66, Pp S630-S630 (2023)
Introduction The evidence on the course of the intelligence quotient (IQ) at the long term in individuals with schizophrenia spectrums disorders is inconclusive. Objectives We aimed to analyse whether IQ improves, declines, or remains stable over 10
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/86c819e0a2f24fbdaa817cd98a43879f
Autor:
L. Marques Feixa, S. Romero, J. Moya-Higueras, P. Santamarina-Pérez, J. March-Llanes, M.J. Muñoz, I. Zorrilla, M. Rapado-Castro, H. Blasco-Fontecilla, E. Anglada, M. Ramirez, L. Fañanas
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 65, Pp S448-S449 (2022)
Introduction Youth exposed to complex trauma (CT) show an increased risk of psychiatric morbidity, including a wide range of psychiatric disorders. However, to date, there is no specific diagnosis in the DSM-5 that capture the clinical complexity of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fc92493994a747cda695ed66de7f47da
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 65, Pp S553-S553 (2022)
Introduction The long-lasting effects of trauma on mental health and the cumulative effect during the lifetime is one of the great interest in research and applied psychology. However, the effect of cumulative trauma in combination with cognitive bia
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d97ea14d11734e2db147cf5c4e242281
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
M, Fatjó-Vilas, J, Soler, M I, Ibáñez, J, Moya-Higueras, G, Ortet, M, Guardiola-Ripoll, L, Fañanás, B, Arias
Publikováno v:
Journal of psychopharmacology (Oxford, England). 34(9)
Evidence suggests that theTo examine the interplay betweenOur sample consisted of 389 Spanish university students. Sustained attention was measured via the Continuous Performance Test-Identical Pairs, immediate and delayed verbal memory with the Logi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.