Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"J. Mellor-Clark"'
Publikováno v:
International Journal of Art Therapy. 21:35-44
This article outlines a pilot project to support the use of the Clinical Outcomes in Routine Evaluation (CORE) System by arts therapists1 and other Allied Health Professionals (AHPs) and the establishment of a Practice Research Network (PRN) to evalu
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psychological medicine. 38(6)
Publikováno v:
The Cochrane Library
BACKGROUND There is wide clinician and patient support for counselling in primary care, particularly in the UK. This review examines the effectiveness and cost effectiveness of counselling for psychological and psychosocial problems in the primary ca
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::adc69ea5364d2d3322ab168fb4750189
https://doi.org/10.1002/14651858.cd001025
https://doi.org/10.1002/14651858.cd001025
Autor:
M, Barkham, F, Margison, C, Leach, M, Lucock, J, Mellor-Clark, C, Evans, L, Benson, J, Connell, K, Audin, G, McGrath
Publikováno v:
Journal of consulting and clinical psychology. 69(2)
To complement the evidence-based practice paradigm, the authors argued for a core outcome measure to provide practice-based evidence for the psychological therapies. Utility requires instruments that are acceptable scientifically, as well as to servi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.