Zobrazeno 1 - 10
of 105
pro vyhledávání: '"J. McKell"'
Publikováno v:
Trials, Vol 22, Iss 1, Pp 1-16 (2021)
Abstract Background Financial incentives are an effective way of helping women to stop smoking during pregnancy. Unfortunately, most women who stop smoking at this time return to smoking within 12 months of the infant’s birth. There is no evidence
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d6b017e32d3b4140bbe0f92470602ef6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Information Systems Analyst (ISA): A Professional Certification Based On The IS2002 Model Curriculum
Autor:
Lynn J. McKell, Jeffrey P. Landry, John H. Reynolds, Herbert E. Longenecker, J. Harold Pardue
Publikováno v:
Review of Business Information Systems (RBIS). 9:19-24
The ICCP, ICCP Education Foundation and a coalition of universities have produced an exit examination, and a new professional certification, Information Systems Analyst, based on the IS2002 Model Curriculum. The examination is also the basis for admi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Business & Economics Research Journal (IBER). 2
This is a progress report on actions to align vendor neutral certification for computing and Information Systems professionals with academic standards as codified by the IS2002 Model Curriculum.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.