Zobrazeno 1 - 10
of 84
pro vyhledávání: '"J. Lunceford"'
Autor:
T.S.K. Mok, G. Lopes, B.C. Cho, D.M. Kowalski, K. Kasahara, Y.-L. Wu, G. de Castro, H.Z. Turna, R. Cristescu, D. Aurora-Garg, A. Loboda, J. Lunceford, J. Kobie, M. Ayers, M.C. Pietanza, B. Piperdi, R.S. Herbst
Publikováno v:
Annals of Oncology. 34:377-388
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
J. Cortés, O. Lipatov, S-A. Im, A. Gonçalves, K.S. Lee, P. Schmid, K. Tamura, L. Testa, S. Ohtani, N. Harbeck, S. Loi, R.F. Salgado, J. Lunceford, V. Karantza, J.A. Mejia, R. Cristescu, M. Nebozhyn, P. Jelinic, L. Huang, E.P. Winer
Publikováno v:
ESMO Open. 8:101379
Autor:
H. Oliveres, C. Foguet, M. Nebozhyn, L. Pedrosa, I. Cirrincione, P. Morales, J. Lunceford, T. Gorria, J. Maurel, M. Cascante
Publikováno v:
Annals of Oncology. 33:S891-S892
Publikováno v:
New Directions for Student Services. 2020:53-63
Publikováno v:
Late breaking abstracts.
Introduction/Background* Olaparib+bevacizumab is approved as first-line maintenance treatment of advanced homologous recombination deficiency (HRD)-positive ovarian cancer (OC), defined by the presence of a deleterious or suspected deleterious BRCA m
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Education for Students Placed at Risk (JESPAR). 22:185-199
The purpose of this study was to gain a better understanding of early preparation for postsecondary education and explore the effectiveness of Gaining Early Awareness and Readiness for Undergraduat...
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Latinos and Education. 15:26-38
The purpose of this study was to investigate mathematics-related anxiety and attitudes among Latina preservice teachers. Three sections from the Inventory of Mathematics Attitudes, Experience, and Self Awareness were administered to preservice teache