Zobrazeno 1 - 10
of 647
pro vyhledávání: '"J. Lovett"'
Publikováno v:
Earth System Dynamics, Vol 13, Pp 1145-1155 (2022)
Combining well-established non-equilibrium thermodynamic principles and a system dynamics approach, we define, for the first time, the concept of planetary antifragility as changes of Fisher information of Earth's entropy production. As a first appro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d18b1d8878db426caebc576540770f4f
Publikováno v:
Disabilities, Vol 4, Iss 3, Pp 658-677 (2024)
Diagnoses of ADHD in adults continue to increase, and the number of college students with ADHD has risen in particular. Qualitative research on this population has been common, but it is not clear what conclusions can be drawn from this research base
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7178246020d444c1a71b94735d0ea977
Publikováno v:
Journal of Psychoeducational Assessment. 41:123-135
Extended testing time is a common accommodation given to students with disabilities. However, little is known about whether students who are eligible for the accommodation actually use it, and with what effect. The present study used process data ava
Publikováno v:
The New Phytologist, 1996 Jan 01. 132(1), 77-85.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2558853
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Attention Disorders. 26:1622-1630
Objective: There is increased concern for malingering in ADHD evaluations due to presence of incentives such as accommodations and medications. Although several validity tests are available to classify malingering in non-ADHD populations, there is no
Publikováno v:
Psychology in the Schools. 60:1652-1662
Autor:
Benjamin J. Lovett
Publikováno v:
The American Journal of Psychology. 135:128-131