Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"J. Ignacio Pozo"'
Publikováno v:
Teaching and Teacher Education. 121:103940
In a previous work, the implicit theories about the teaching - learning of music shown by 40 choir directors were studied through quantitative analysis. In this study, the practice of two of those directors who respectively showed a traditional profi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Research in Music Education. 57:181-202
Musical scores are some of the most important learning tools for musicians’ acquisition of musical knowledge. However, despite their educational relevance, very little is known about how music students conceive of these cultural external representa
Publikováno v:
Psychology of Music. 38:85-106
There has been little research into the conceptions music performance teachers have about learning and instruction, by either psychological or educational researchers. The main aim of this study was to describe the conceptions of 45 Spanish piano tea
Publikováno v:
Infancia y Aprendizaje. 32:243-264
ResumenEn este trabajo nos propusimos analizar la dinamica actual de los procesos de evaluacion de manuscritos en la revista Infancia y Aprendizaje. Tras presentar los datos de un periodo de 33 meses sobre los indices de aceptacion y rechazo, asi com
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.