Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"J. Hoppner"'
Publikováno v:
Industrial Marketing Management. 97:173-182
Many firms are increasing the amount of customer participation required in B2B sales in efforts to improve firm performance. Unfortunately, little is known regarding how increasing customer participation expectations effects the firm's salespeople. T
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
A. van Genabith, W. Merkt, J. Hoppner, P. Kvacskay, H. Lorenz, F. Giesel, U. Haberkorn, M. Röhrich
Publikováno v:
60. Jahrestagung der Deutschen Gesellschaft für Nuklearmedizin.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Business Research. 95:417-427
Business entities, such as CEOs, endorsers, brands and even firms, are more frequently being pressured to engage in social and political dialogue. Stakeholders want these entities to motivate change by taking a stance on various issues; i.e., to exer
Publikováno v:
Journal of Marketing Research. 54:124-137
This research investigates the conditions under which inequity in a buyer–supplier relationship influences a supplier's resource sharing with its buyer. More specifically, the authors examine the effects of both positive inequity and negative inequ
Autor:
Betsy Tretola, Jessica J. Hoppner
Publikováno v:
Enlightened Marketing in Challenging Times ISBN: 9783030425449
Experiential learning environments and learning by doing are argued to be effective methods of instruction. Depending on their design, they can also be effective methods to instruct the instructors. This study describes a multi-part experiential lear
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::cbf7708067f848970486ccfd4c44036e
https://doi.org/10.1007/978-3-030-42545-6_88
https://doi.org/10.1007/978-3-030-42545-6_88
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of International Marketing. 23:64-83
Effective relationship marketing (RM) in a firm's global operations necessitates that the underlying aspect of reciprocity operate consistently across markets. Unfortunately, few studies have empirically examined the role of reciprocity in RM, let al
Autor:
David A. Griffith, Jessica J. Hoppner
Publikováno v:
Journal of Retailing. 91:610-626
Over the past fifty years, the scope of research on international marketing channels has significantly evolved. From an early focus on factors influencing the expansion of marketing channels internationally, the literature now investigates a myriad o