Zobrazeno 1 - 10
of 196
pro vyhledávání: '"J. Hladík"'
Publikováno v:
The International Archives of the Photogrammetry, Remote Sensing and Spatial Information Sciences, Vol XLII-2/W2, Pp 33-40 (2016)
The use of both 3D visualization and devices with touch displays is increasing. In this paper, we focused on the Web technologies for 3D visualization of spatial data and its interaction via touch screen gestures. At the first stage, we compared the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b4bd0b43abcc4eaf9d66d72db23112b5
Publikováno v:
Agricultural Economics (AGRICECON), Vol 55, Iss 12, Pp 571-582 (2009)
Land consolidation (LC) is an effective program for land ownership defragmentation. The main objectives of this study are: (i) to analyse the characteristics of 487 study areas before and after implementation of the LC; (ii) to evaluate these study a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9fa132c110e54e58913b30599d211286
Publikováno v:
Agricultural Economics (AGRICECON), Vol 51, Iss 10, Pp 462-468 (2005)
Since 1998, the Central Land Office has been monitoring the basic cost and performance parameters of all regional land offices in the republic. Enormous financial resources have been invested in the execution of land consolidation in this six-year pe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d1a2e5cf8c4a45fcb19f547b52d8a3ae
Autor:
J. Hladík
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 20, Iss 4 (2010)
Studie je zaměřena na multikulturní kompetence, které tvoří významnou součást teorie multikulturní výchovy a vzdělávání. Autor se soustředí na definování multikulturních kompetencí a jejich vývoj a dále na vybrané modely multi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de066fdb668845a8aa4f71086bed3b7d
Autor:
J. Hladík
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 19, Iss 4 (2009)
Článek vychází z potřeby přiblížit základní koncepce výzkumu v multikulturní výchově v USA, které mohou sloužit jako prostředek k popisu situace v této oblasti v rámci českého pedagogického prostředí. Domácí výzkum v oblast
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e148dbb4ae5a4319a5b88dbd5ad04f8c
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 16, Iss 3 (2006)
V článku autoři interpretují výsledky výzkumného šetření provedeného na čtyřech základních školách. Cílem výzkumu byla komparace úrovně multikulturních kompetencí žáků škol, které se účastnily projektu Škola pro všechn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fdd342eb1b004f7588aa5aead9a97250
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.