Zobrazeno 1 - 10
of 165
pro vyhledávání: '"J. Hasani"'
Publikováno v:
Bihdād, Vol 4, Iss 3, Pp 168-175 (2015)
Background: This study aimed to investigate the effectiveness of Cognitive Behavior Therapy (CBT) on the reduction of the pathological symptoms of Posttraumatic Stress Disorder (PTSD) in adolescents. Methods: To do so, a total of 12 adolescents with
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9f20e447585f4cb3bebbf86554ac3fbe
Autor:
J. Hasani, A. Ghaedniay Jahromi
Publikováno v:
Bihdād, Vol 4, Iss 1, Pp 41-48 (2015)
Aim and Background: Emotion dysregulation is a main core of psychopathology and behavioral disorders during adolescence. The aim of the present study was to assess cognitive emotion regulation strategies in runaway and normal girls. Methods: Using av
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/95e832e74e634e95b921636867b82dc1
Publikováno v:
Bihdād, Vol 3, Iss 3, Pp 133-140 (2014)
Background: Emotional strengthening, facilitates being faced with life challenges and improves the level of peoples' mental health. In the present study, prevalence of alexithymia and its relationship with demographic variables has been investigated.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/544500bd1c4a40318bff1ec3ddff0422
Publikováno v:
Journal of Pharmaceutical Negative Results. :312-316
Background: Chronic Kidney Disease (CKD) is an exhausted pathology and it has numerous causative factors, and when it reaches its peak in the end stage renal disease requires dialysis and possibly transplant. As the development of CKD is intently rel
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.